1. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΩ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ Μ΄ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ;

Είναι πάρα πολύ εύκολο! Απλά καλείτε στο κατάστημά μας +30 2310 413 096, όπου σας ενημερώνουμε για τη διαθεσιμότητα του εξοπλισμού που ενδιαφέρεστε, στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο που τον χρειάζεστε. Σε περίπτωση διαθεσιμότητας, και εφόσον εσείς το επιθυμείτε, προχωράμε σε τηλεφωνική κράτηση! Για την ταυτοποίηση των στοιχείων σας, θα χρειαστούμε αντίγραφο Δελτίου της Αστυνομικής σας Ταυτότητας, θεωρημένο από ΚΕΠ ή κάποιο Αστυνομικό Τμήμα, καθώς επίσης και κάποιον πρόσφατο λογαριασμό (ρεύμα, τηλέφωνο, νερό, εκκαθαριστικό) που θα έχει εκδοθεί στο όνομα σας!

2. ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ;

Όταν η παραλαβή του εξοπλισμού γίνεται από το κατάστημά μας, η πληρωμή γίνεται κατά την παραλαβή ή επιστροφή του εξοπλισμού. Σε περίπτωση αποστολής του εξοπλισμού στο χώρο σας, η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή, κατά την παραλαβή του, ή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, πριν ο εξοπλισμός αποσταλεί.

3. ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΕΙ/ΛΗΓΕΙ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ;

Η περίοδος ενοικίασης ξεκινάει με τη παραλαβή του φακού από το πελάτη, και λήγει όταν ο πελάτης τον αποστείλει πίσω στο κατάστημά μας. Οι ημερομηνίες που θα ληφθούν υπόψη, θεωρούνται οι ημερομηνίες των σχετικών δελτίων αποστολής, της συνεργαζόμενης εταιρίας ταχυμεταφορών.

4. ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ;

Το κόστος ενοικίασης που αναγράφεται στην ιστοσελίδα του PhotoPro, περιλαμβάνει το ΦΠΑ 23%. Τα μεταφορικά κόστη ΔΕΝ συνυπολογίζονται ΟΥΤΕ συμπεριλαμβάνονται στις τιμές που αναγράφονται, και επιβαρύνουν το πελάτη.

5. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ;

Η επιπρόσθετη επιβάρυνση για κάθε μέρα καθυστέρησης είναι ίση με τη χρέωση μίας ημέρας, πολλαπλασιασμένη επί του αριθμού των ημερών καθυστέρησης.

6. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΖΗΜΙΑΣ, ΚΛΟΠΗΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ Κ.ΛΠ. ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

Όπως πολύ απλά θα υποθέσατε, θα χρειαστεί να πληρώσετε τη ζημιά, κλοπή, απώλεια του προϊόντος (για περαιτέρω λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη σελίδα του συμφωνητικού ενοικίασης).

7. ΠΩΣ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

Τα προϊόντα αποστέλλονται με υπηρεσία ταχυμεταφοράς (Courier) δικής μας επιλογής, εκτός και αν επιθυμείτε να κανονίσετε μόνοι σας τη παραλαβή/παράδοση του προϊόντος.

8. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ PHOTOPRO;

Φυσικά! Αν το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο, οι ώρες παραλαβής είναι 09.00 με 15.30, ενώ σε περίπτωση κολλήματος μπορεί να κανονιστεί ειδικό ραντεβού! Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

9. ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ;

Κάντε κλικ εδώ.

10. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ;

Όχι. Τέτοιου είδους εργασίες πρέπει να γίνονται μόνο από εξουσιοδοτημένο τεχνικό προσωπικό.

11. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ;

Όχι. Αν και συνεργαζόμαστε με φωτογράφους, δεν δραστηριοποιούμαστε στο συγκεκριμένο χώρο.

12. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ;

Όχι. Υπάρχουν φωτογραφεία που κάνουν τέτοιου είδους εκτυπώσεις.

13. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ;

Τα προσωπικά σας δεδομένα που αποστέλλετε στο κατάστημά μας κατά την διαδικασία ταυτοποίησης σας, παραμένουν ασφαλή, θα χρησιμοποιηθούν μόνο για επιχειρησιακούς λόγους και σίγουρα, δεν θα διατεθούν σε τρίτους!

14. ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ;

Δυνατότητα ακύρωσης της κράτησής σας μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε στιγμή υπάρξει αλλαγή των φωτογραφικών σας σχεδίων. Πρέπει όμως να έχετε υπόψη ότι: α) για ακυρώσεις που γίνονται σε διάστημα μεγαλύτερο των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ενοικίασης, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση, β) για ακυρώσεις που γίνονται σε διάστημα μικρότερο των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ενοικίασης υπάρχει επιβάρυνση 50% του κόστους ενοικίασης του εξοπλισμού που κάνατε κράτηση και γ) σε περίπτωση αποστολής του εξοπλισμού, θα πρέπει ο εξοπλισμός να μην έχει παραληφθεί από τον ταχυμεταφορέα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, καλό είναι να επικοινωνήσετε άμεσα με το κατάστημά μας!